divendres, de gener 04, 2008

JISÀS DE NETZERIT (PRIMER I FALLIT INTENT)

Ahir tenia pensat anar a veure el Jisàs de Netzerit de Pau Riba & De Mortimers al Teatreneu, fet pel qual vaig reservar dues entrades. Per sorpresa meva a l'arribar a la Taquilla deu minuts abans de l'inici de la funció i intentar retirar les meves entrades que havia reservat al web "Atrapalo", em vaig trobar amb el fet de que la gent del Teatreneu havien venut les dues entrades que havia reservat.

Aquest fet no m'havia passat mai. Sóc un usuari assidu del web Atrapalo i normalment arribo un quart d'hora o deu minuts abans del inici de les funcions i m'han venut les entrades que he reservat. La noia de la taquilla del Teateneu, una imbècil de campionat, em va dir que em queixes "al señor Atrapalo", "que és el que havia" i que "ajo y agua". Davant del meu requeriment de que com era possible que haguessin venut les entrades reservades, em va dir que ells si són reservades per Atrapalo i no han estat retirades 30 minuts abans de la funció, automàticament son posades a la venta, tot dient-me que ho anuncien al e-mail de reserva. Aquest fet és del tot mentida, ja que posteriorment vaig comprovar la meva reserva i no posa res al respecte en cap lloc sobre aquest aspecte o qualsevol que pugui induir a pensar quelcom al respecte.

Però bé, al que anàvem, aquest fet em va semblar increïble, així com la resposta donada i l’actitud de la noia "taquillera", fet pel qual vaig reclamar primer el full de reclamacions pertinent i segon parlar amb el responsable del Teatre, responent la de la taquilla i desprès de donar-me el full de reclamacions, d'aixecar-se i dir-me "estic fins els collons de tu", un que "o marxes ara mateix o truco als mossos”. Clarament li vaig respondre que ja podia trucar, que jo no m’anava amb les seves excuses i tal i com s'estava comportant. La situació es va tensionar una mica i desprès d'un estira i arronsa i una mica de "show" per part de tots, per "deleite" de la gent de la cua, que ja no sabia si estava presenciant un d'aquells espectacles "performance" que es fan i es desfan cada dia al mig dels nostres carrers, em va acabar trucant el mateix director del Teatreneu, Josep Salvatella, al meu mòbil per demanar-me disculpes i dir-me que em convidava a la propera i darrera funció de Pau Riba dijous vinent i que li sabia greu el que havia passat, però que és norma de la casa vendre les entrades reservades per Atrapalo si no han estat retirades 30 minuts abans de la funció, cosa de la que en absolut Atrapalo informa, tal i com el mateix director em va reconèixer, ja que aquest és un fet que només fa el Teatreneu, perquè pel què sembla s’han trobat més d’un cop amb entrades reservades per Atrapalo que desprès no s’acaben venent.

En aquest cas han pagat justos per pecadors, ja que fa molts anys que porto aprofitant-me de les ofertes que ofereix l'Atrapalo i mai he deixat d'anar a veure un espectacle que hagi reservat. Així doncs i desprès d'un primer intent, haurem d'esperar set dies més per veure la prosa psicodèlica de Pau Riba.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues en este caso te tengo qque decir que la gran mayoria de teatros,por no decir todos,tiene la costumbre de poner a la venta las entradas que no s eretiran con 30 minutos de antelación,evidentemente cuando reservas por tlf se informa y creo que atrapalo tambien indica eso. Si no,lo que acba sucediendo,es que mucha gente no viene,otra se queda esperando y el espectaculo empieza tarde. Una reserva no es una venta,por tanto no tienes derecho a reclamar,si no llegas a tiempo. Otra cosa es la educación con la quete lo haya dicho la taquillera,yo,que he trabajado en taquilla,tambien he tenido clientes muy maleducados que no entienden el procedimiento de reserva...en fin ,ya no te pasará más.

Anònim ha dit...

Zakaj pa ne:)