dimecres, de juliol 04, 2007

LECTURES D’ESTIU.

S’ha acabat la facultat, fins el setembre, i ara arriba l’estiu i com estic molt avesat en això de llegir, és com una droga, doncs m’he proposat llegir algunes coses que aniré comentant. De moment tinc decidit llegir ja tres llibres, un sobre el nostre “rei” Joan Carles I que feia temps que volia llegir, "Un rei cop per cop", que és el que comentaré a continuació breument, mentre que també em llegiré en breu un de Carlo Maria Cipolla "Allegro ma non troppo" i un altre de Jorge Luís Borges "El libro de arena" i altres coses que aniran sorgint.

En referència al llibre de Patricia Sverlo (és un pseudònim que serveix als malvats autors a deixar de volta i mitja als nostres Borbons), "Un rei cop per cop", és una d’aquelles lectures que les ha de fer amb una certa distància, amb la mateixa ironia que els sues autors i donant la credibilitat que cadascun li vulgui donar. Jo estic convençut que en tot el que el llibre és recull al voltant de la família reial espanyola, i que no reflectiré en absolut, hi ha mitges veritats o mitges mentides. Sense ser no molt menys un llibre que ens mostri de forma total com són els Borbons que patim, si que ens apropa a més el “que deu ser i no ens mostren”, que no a la versió oficial edulcorada i empastifada que ens donen tots els medis de comunicació, en total connivència amb aquells que viuen de putissima mare a costa nostra.

És una lectura recomanable per passar aquestes tardes estiuenques tot degustant un bon té amb llimona ben fred i ben casolà. Per cert si busqueu una mica pel net el podeu trobar i llegir de forma gratuita.

Espero que gaudiu de la lectura!!